Empties!

Здравейте момичета! Макар, че блогвам отдавна, досега не съм публикувала пост за изразходвани продукти, но поради факта, че си отправих предизвикателство да не купувам повече козметика докато не разчистя поне малко наличните неща и ви обещах да ви държа в течение как върви реших, че трябва да ви покажа този пост.


Смея да твърдя, че се справям страхотно! Няма излишни и импулсивни покупки, но има много желани и нужни такива.

Душ гел Арома Greenline Fine Fragrances Black Orchid - Преди време купих комплект от два душ гела и ето, че първия свърши. Консистенцията му не е като на повечето душ гелове, а е гелообразна като желе. Има страхотен и много силен аромат, но ви съветвам преди да купите да помиришете, защото аромата е много специфичен.

Шампоан Klorane - За него вече съм писала в тази публикация. Това ми е втора опаковка и със сигурност няма да е последна.

Термална вода Avene - Това е редовен продукт в моя арсенал. Обожавам я и вече се запасих с нова опаковка. Вижте повече за нея тук.

Лосиона за под душа на Nivea ми стигна за много малко ползвания и макар да съм доволна няма да го купя повече. Ще купя синята опаковка.

Измиващия гел на Premium Health Cosmetics се оказа уникален продукт. Препоръчвам за хора с чувствителна кожа.

Балсама на Garnier не ми хареса, не прави нищо с косата ми, нито я подхранва, нито пък придава блясък, а за разплитане и дума не може да става.

Лосиона за тяло на Puma ми омръзна много бързо и в един момент просто не можех да понасям миризмата му. Подхранва кожата и я омекотява, но задължително трябва да се помирише преди покупка.

Bioderma Sebium Pore Refiner бързо се превърна в любим  мой продукт и вече се запасих с втора опаковка. Повече за него четете тук.

Маската за коса на Syoss се отрази страхотно на косата ми, но помпата се развали и изкарването на продукта стана много трудно. Повече в този пост.

Спиралата на Еssence купувам за н-ти път, просто когато се чудя каква спирала да си купя. За цената си от 5 лева е супер.

Маската за лице на Аvene е отново любим продукт, купуван вече за 3-ти път. Повече четете тук.

Крем за ръце с Невен - уникален крем за 1 лев, не мисля, че има какво повече да го хваля. Ако обичате миризмата на невен, то трябва да го пробвате.

Гел с алое от Оriflame - ползвах го лятото, за зимата ми е напълно излишен, идеален е за освежаване в жегите и действа успокоително на раздразнена кожа.

Парфюмът на Нина Ричи съм купувала 3 или 4 пъти. Сладък е и си го харесвам, но едва ли ще го купя скоро отново, просто не обичам да повтарям парфюми (освен най-любимите ми).

Кремчетата на Vichy не ми харесаха, но те са за зряла кожа и е напълно разбираемо, въпреки това не можех да ги изхвърля и си ги измазах на ръцете.

Радвам се, че успях малко или много да се справя с предизвикателството и обещавам да не спирам да показвам празните си опаковки.

Коментари

Популярни публикации