Любимци за Декември

Здравейте момичета! Ето че дойде време и за последния пост за тази година. Нека следващата бъде по-ползотворна и добра.

Днес ще Ви покажа любимците си за месец Декември, които са доста, но всичи те са открития и аз наистина ги харесвам.


Фон дьо тен Bourjois Flower Perfection - Дълго се дърпах от този фон дьо тен. Пробвах го веднъж, но не ми хареса и реших, че няма смисъл да го купувам, но преди няколко седмици реших, че ми трябва покривен фон дьо тен и моята мила колежка отново ми препоръча този. Купих го с недоверие, пробвах го, но този път го нанесох с гъбичката и воала, стои ми перфектно.Очаквайте скоро пост за него. Страхотен е!

База за грим Garnier - Нов продукт на пазара, с доста вредни за кожата съставки, но пък е страхотен. Изглажда и матира кожата страхотно.

Мицеларна вода Garnier - Евтин заместител на Bioderma, който не вярвах, че ще е добър, но се оказа чудесен. Не дразни кожата. Не лепне и чисти всичко с едно движение. Определено ще продължа да я купувам. Количеството е 400 мл за 8 лева.

Vichy Idealia cream - И преди съм го ползвала, но сега все повече започвам да го харесвам. За зимата ми е идеален и със сигурност ще купя голямата опаковка, когато привърша всички малки, които имам.

Bourjois черен молив - Нося черни моливи много рядко и само зимата, защото винаги ми се размазват. Този молив не се размазва и издържа цял ден.

Шампоан за обем Schwarzkopf - Очевидно е, че открих моята марка шампоани. Много съм доволна от този и нямам търпение да пробвам всички шампоани на марката.

Сенките на Avon в цвят Warm Cashmire имам от няколко месеца, но едва сега започнах да ги нося. Нянасят се изключително лесно и бързо и са супер дълготрайни.

Миналата седмица Ви показах двете гел очни линии, с които се сдобих. В последния месец не излизам от къщи без очна линия, което не съм предполагала, че може да се случи. Абсолютно влюбена съм и в двете.

Пожелавам Ви една по-добра и щастлива година изпълнена само с хубави моменти и добри приятели!

Коментари

Популярни публикации