Гел-очни линии

Здравейте момичета!
През живота си съм използвала очна линия изключително рядко, просто защото не се харесвах с нея. Пробвала съм много видове, но винаги е приключвало само с пробата. Преди време реших, че е крайно време да открия идеалната за мен очна линия и така се сдобих с тези две бонбончета. И двете са с гел формула, но са в различни цветове. Признавам, бях малко скептична заради предишните ми проби, но реших, че ще бъда упорита и ще се преборя с малките бурканчета, колкото и трудно да изглежда.
Оказа се, че не е толкова сложно, а дори напротив, със малките четчици, които са включени в комплектите се справям повече от прекрасно.

Очната линия на L'oreal се предлага само в един цвят (или просто аз съм виждала само един), наситено черно. От марката обещават трайна, водоустойчива формула, без размазване и изтриване.
Трайност: Голяма, но не и 24 часа, както ми беше обещано. Не се размазва, но към края на деня леееко се изтрива в вътрешните ъгълчета на очите ми. Аз имам по-мазен клепач, така че, не мисля че съм идеалния пример.
Нанася се изключително лесно и бързо. Четката е малка, но страшно удобна и прецизна. Самия продукт не изсъхва веднага след нанасяне, а позволява корекции.















Очната линия на Maybelline избрах в кафяв цвят. Останах доста изненадана (не неприятно), когато видях, че е блестяща, но не грозно, а много нежно и едва забележимо. В сравнение с тази на L'oreal трайността е много по-голяма. Тествах я в продължение на 14 часа и нямаше никаква промяна. Не се изтри или пък размаза, беше точно там, където я бях сложила.
двете очни линии консистенцията е еднаква, може би тази на L'oreal е малко по-гъста, но нанасянето и на двете за мен е еднакво. Четките са абсолютно идентични и еднакво прецизни при работа. Не мога да кажа коя е по-добра, за мен са еднакво прекрасни и си ги харесвам и двете.







Информация за Maybelline Eyeliner Lasting Drama™

Описание:

Уникалната очна линия Maybelline Eyeliner Lasting Drama™ е с професионално проектирана четка, която лесно създава силна или слаба линия! Нанасянето е много просто и точно. Очната линия Eyeliner Lasting Drama™ от Maybelline създава един наистина завладяващ и драматичен вид на очите Ви и те ще бъдат прекрасни и незабравими! Многото интензивни цветови линии издържат до 24 часа! Подходящ за чувствителни очи и за тези, които носят контактни лещи.
Ефекти:

      • лесно създаване на силна или слаба линия
      • наситен цвят издържащ до 24 часа
      • атрактивен драматичен вид
Как да използвате:

С едно движение нанесете линията точно над миглите. След всяка употреба внимателно затворете буркана и почистете четката с чиста кърпа.


Коментари

  1. L'oreal не съм ползвала, но имам тази на Maybelline Intense Black избрах като цвят и съм много доволна, не мърда от очите ми и я нанасям много лесно, с другите ми очни линии доста се омазвах :Д

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации