Нови придобивки - Декември

Здравейте момичета!


Имах отчайваща нужда от очна линия, но избора беше толкова голям, че дълго се чудех коя точно да взема. По принцип не нося очна линия, но напоследък все повече започнах да се харесвам с такава и нямаше как да не си купя. Държа да отбележа, че в арсенала си имам само една кафява очна линия, която нося много, много рядко.
Очната гел линия на L'oreal е сравнително нов продукт на българския пазар, но обещанията на марката ме спечелиха.
От L'oreal обещават 24 часа наситена, водоустойчива линия. Във кутийката освен продукта можете да намерите и подходяща четка, с която да нанасяте лесно очната линия.

Останах страшно разочарована от последната си спирала, затова нямаше как да не се сдобия с нова. Тази на Bourjois - Volume Glamour е била многократно хвалена през годините от всичките ми познати, а аз, колкото и да не ви се вярва, никога не съм ползвала спирала на Bourjois.
Цената на спиралата беше същата като тази на едно комплектче от спирала и черен молив за очи и затова не видях смисъл да взема само спиралата, като мога да се сдобия и с молив на същата цена, макар че, аз никога не ползвам черен молив за очи (вече имам стимул да експериментирам).

Коментари

  1. Аз съм ползвала спиралата, доволна съм от нея!:))

    ОтговорИзтриване
  2. Очната линия е много хубава - много наситено черно и издържа цял ден! Не съм пробвала спиралата!

    ОтговорИзтриване
  3. Използвала съм очната линия и четката и съм много доволна :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации