Versace Bright Crystal

Здравейте момичета! Отдавна не сме си говорили за парфюми.
Днес ще Ви покажа един мои стар фаворит, който винаги се е нареждал в челната класация на любимите ми парфюми. Смея да твърдя, че съм купувала и притежавала много парфюми, но почти никога не повтарям парфюм. Този е от тези парфюми, които съм купувала няколко пъти.


Versace Bright Crystal е много, много нежен парфюм. Има нещо специфично в аромата му, което ме кара да се чувствам страхотно. Уханието му е цветно и леко, но много трайно.
По принцип, навсякъде го описват като летен аромат, но ако го харесвате мисля, че е подходящ за всички сезони.
Спомням си ясно първата си среща с него. Стори ми се ужасно сладникав и неподходящ за мен. Беше ми подарък и трябваше да инсценирам щастлива физиономия, уви, човекът, който ми го подари разбра какво е станало и се почувства ужасно.
Отваряйки парфюма на другия ден реших, че се налага да го понося, ако не друго, то поне от уважение. Излизайки от вкъщи си мислех "Боже, колко хубав аромат, от къде ли е?" (не се смейте, сега като си спомня ми е смешно, но тогава се чувствах направо тъпа).
Оттогава насам не съм спирала да нося парфюма и го купувам винаги, когато имам възможност. Превърна се в едно от най-любимите ми парфюми.

Аромата е най-популярния и най-продавания на марката от 2006-та година насам.

Опаковката е стъклена бутилка със специфична форма и интересна капачка. Шишето е прозрачно, което позволява да имате поглед над уханната розова течност. Капачката е елипсовидна и голяма и излъчва изтънченост.

Връхни нотки: узо, нар, вода

Сърдечни нотки: божур, лотус, магнолия

Базови нотки: махагон, мускус, кехлибар

Подходящ е за всякакви поводи и всякакви личности, защото е свеж и модерен.
Във електронния магазин на enzo.bg можете да намерите всички опаковки от аромата в зависимост от това дали желаете голяма или малка бутилка. Цената е страхотна и аз лично ще се възползвам при първа възможност.
Ако пък не сте сигурни дали Ви харесва или не сте го пробвали, то може да поръчате мостра от 1мл. Освен това, там може да намерите и луксозен подаръчен комплект, включващ много продукти от същата серия.

Ето какво казват от enzo.bg:

Versace Bright Crystal е лек и свеж плодово-цветен аромат, който в основата си ухае на мускус. Bright Crystal е един от най-популярните аромати на "Versace", който веднага привлича вниманието на околните.

Уханието съчетава в себе си аромати на амбра и мускус, преминаващи в ухания на магнолия, божур и цвят на лотус. Крайният резултат е едно ухание, което акцентира на чувствеността на дамите.

Bright Crystal е особено подходящ за топлите летни дни. Можете да го използвате през цялата година – така свежият цветен аромат ще Ви напомня за хубавите летни вечери. Bright Crystal е подходящ както за по-спортните натури, така и за елегантните работещи дами.

Bright Crystal е подходящ за всекидневна употреба, но също толкова добре се вписва и във Вашите уникални моменти. Подобно на всички аромати на "Versace", Bright Crystal ще намерите в изключително интересна и оригинална опаковка.

Коментари

Популярни публикации