SVR EAU BEBE мицеларна вода

Чудейки се коя мицеларна вода да пробвам сега се запътих към аптеката. В главата ми кънтеше Bioderma, Bioderma!, но не би, този път заложих на друга марка. Като се има предвид, че изразходвам опаковка от 250мл за месец, не беше от голямо значение каква точно ще взема, защото дори да не ми хареса другия месец ще си купя друга.
Влизайки в аптеката се запътих към щанда на Bioderma, но както обикновено бях примамена от големите витрини на други марки. Това беше най-дълго избираната мицеларна вода в живота ми. Отне ми половин час да си харесам бебешката на SVR. Признавам, бях подмамена от ниската цена от 18 лева за 500 мл. Аз използвам мицеларна вода за всичко - почистване, дегримиране, след парна баня, за освежаване, затова държа да имам винаги огромно количество от прекрасната течност.


Опаковката има помпичка с предпазител, който когато намеря върху други продукти никога не изхвърлям. За мен е супер удобен, защото мога да защипя опаковката и дори да бутна шишето, то няма да се изсипе. 

Водата е предназначена за нежната бебешка кожа, като трябва да я почисти и успокои.
Не лепне, това за мен е много важно, защото съм попадала на няколко мицеларни води, които оставят кожата много лепкава.
Почиства идеално, да, това все пак е предназначението на мицеларните води. Не нося водоустойчив грим, но трупам доста продукти на лицето си и се налага да използвам няколко продукта за да почистя грима си. За да я тествам реших да направя, както правя обикновено с мицеларните води, когато тествам ефекта им. Използвах по един тампон за всяко око, обилно напоен с прекрасната течност. Изчисти спирала, база и сенки перфектно само с по един тампон за всяко око.
Икономична е заради удобната помпичка, която позволява да вземете точно толкова, колкото Ви е необходимо.
































За съжаление има и един недостатък, който никак не е за пренебрегване щом се касае за бебешка кожа. Има много силен и остър аромат на лайка, който аз обожавам, но не смятам, че бебешките продукти трябва изобщо да имат аромат.

С удоволствие ще си я изразходвам, защото се справя перфектно с почистването, но бих предпочела да пробвам и друга марка, след като тази свърши.

Коментари

Популярни публикации