Flormar Pretty Lip Gloss 809

Здравейте момичета! Преди няколко седмици се сдобих с този гланц на Флормар. Не харесвам марката, може би само червилата и някои от сенките. Колкото и да съм скептична към марката, направо се влюбих в гланца. Има страхотен, сладък карамелен аромат. Цветът е страшно пигментиран и траен, чак прекалено траен.
По принцип мразя гланцове, но си го обеснявам с факта, че не бях открила моя гланц.


Цветът, който купих е много наситено цикламен. Според мен е невъзможно да се нанесе леко, което ме устройва напълно, но ако искате само лек бласък, то този гланц определено не е за вас. Лепне, но не прекалено, за да дразни. Издръжливостта му е огромна, предвид факта, че съм доста страстен пушач. Изтрива се равномерно без да се събира в гънките по устните.


В общи линии съм много, много доволна и определено ще купя и други цветове. Цената му е 5 лева.



Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации