FA лосион за тяло с алое и акай бери

Здравейте момичета! Как сте в това хубаво студено време? Аз се чувствам перфектно, обожавам зимата и това е най-дейния ми сезон.


Преди известно време свекърва ми ме зарадва с един неочакван и много интересен подарък с думите "Много ти е суха кожата, а идва и зима и затова ти купих лосион за тяло!".
Не един, а цели два лосиона за тяло в опаковки от 400мл. Определено жената мисли за кожата ми. Освен тях ми подари и душ гел с алое вера, който за съжаление все още не съм пробвала и не мога да споделя мнение.
Лосиона е страхотен. Има доста течна консистенция, която се топи върху кожата. Аромата е страхотен, много лек и свеж. Доста летен, но на мен ми харесва много и затова ще си го ползвам с кеф цяла зима (сигурно ще има и за лятото).

Подхранва и омекотява кожата страхотно без да я оставя мазна и лепкава.
Определено харесвам лосиона, но надали ще го купя пак, понеже мисля, че 800мл са прекалено много и ще ми омръзне, колкото и да е страхотен.

Коментари

  1. Аз имах душ-гел и лосион с акай бери и много си ги харесвах.Трябва пак да си взема :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации