Essence Beauty BEATS eyeshadow

Очевидно беше, че пудрата от новата серия на Essence няма да ми е достатъчна и въпреки, че съм болна, не можах да устоя да мина през Лили, когато се прибирах от лекар.
В интерес на истината, харесах и трите цвята сенки, но след дълго чудене къде и как ще ги нося, реших да взема само един.






















Цветът, който взех е 02 I'm Backstage, много нежно светло синьо-сиво. Не е пигментиран, но стои много красиво на очите. Макар и да се гримирам отдавна, все още не мога да се престраша да изляза със ярко сини, зелени, черни сенки и когато купувам такива цветове гледам да са с минимално покритие.

Кутийката е от много здрава, черна пластмаса. Не е типичната за сенките на марката кутийка, но според мен е още по-добра. Затваря се добре и е много здрава. Върху сенките има принт с логото на колекцията, което въпреки цената си ме е страх да разваля.
Аз съм си такава, всички продукти, които имат принт биват остъргани около него, докато почна да загребвам от целия продукт (можете да си представите как изглеждат тези продукти).

Трайността на сенките с база на Catrice е цял ден, но на мен всички сенки с тази база ми издържат цял ден (горещо я препоръчвам). Не се ронят и търпят наслагване.

В общи линии, тази серия се оказа много сполучлива и се надявам да продължат да правят толкова хубави продукти.


Освен тази сянка, грабнах още две единички, които ако искате ще ви покажа заедно с другите сенки, които имам на марката.

Коментари

Популярни публикации