Calvin Klein Euphoria

Здравейте момичета!
Днес е ред на още един много любим мой парфюм. За разлика от Bright Crystal, този води класацията за най-любими на всички времена.
Спомням си колко много го исках, как мечтаех за него и еуфорията в очите ми, когато го купих за първи път. Държа да отбележа, че когато купувам дълго мечтани парфюми искам задължително да са в най-големите разфасовки, а предполагам можете да си представите каква е цената на най-големите бутилчици и затова се наложи да помечтая доста преди да се сдобия с него.


Имала съм всички разновидности на Calvin Klein Euphoria, но оригиналната ми е най-любима.
Обожавам ориенталски аромати, тежки и ароматни. Има някакъв чар във тях и винаги когато избирам парфюм държа да ми той да ми напомня поне малко за ориента.
Аромата е тежък и сладък, точно толкова, колкото трябва да бъде, но не прекалено, за да дразни околните.

Нотки: нар, японско дърво, зелени нотки, черна орхидея, цвят на лотус, чампака, течен кехлибар, махагоново дърво, черна теменуга и кремова нотка.

Той е магичен и митичен, оставя следа върху кожата, която няма как да остане незабелязана. Тежък е и не е за всеки, но ако и Вие като мен харесвате силни, ориенталски аромати, то ще се влюбите в този.

Във електронния магазин на enzo.bg можете да намерите парфюма в три разфасовки на страхотни цени.
Освен с парфюм, там можете да се сдобиете и с тоалетно мляко за тяло и различни подаръчни комплекти със същия аромат.

Ето какво казват от enzo.bg:


Парфюмът Calvin Klein Euphoria е характерен със страстния, свеж и изразителен аромат на ориент, който ще Ви очарова. Веднага ще Ви впечатли изразителният аромат на нар и японско дърво, след което ще се чувствате леко и свежо. С парфюма Calvin Klein Vás ще Ви обземе  еуфория, а то не само благодарение на екзотичните плодове, но и поради съблазнителните цветя на черна орхидея и водна лилия.
Изразителният ориенталски аромат събужда страст, енергия и придава самочувствие. Самочувствие основано върху сметанов акорд, кехлибар и ухание на махагоново дърво.  Очарователната и незаменима форма на флакона отговаря на аромата. Той е вдъхновен от разцъфтяла орхидея. Ароматът Calvin Klein е подходящ за ежедневна употреба и за по-специални събития.

Коледа е след месец, а сигурно много мъже се чудят какво да подарят на половинките си. Този парфюм е идеален подарък за всяка жена, която иска да оставя ароматна диря след себе си. Така че, мъже, ако се чудите какво да подарите на любимите си, може да пробвате спокойно с Calvin Klein Euphoria. Аз лично съм го подарявала на три мои познати и винаги се е приемал добре.

Коментари

Популярни публикации