Calvin Klein Eternity



Като на сноп цветя – такова е уханието на Calvin Klein Eternity. Обвийте се в тези романтични тонове и дайте воля на своята чувственост. Началните тонове са лек полъх на мандарина, фрезия, градински чай. Сърцевината е бял нарцис, бяла лилия, момина сълза, роза, жасмин. Базовите нотки са съставени от есенции на сандалово дърво, пачули, амбра, мускус.
Парфюмите Calvin Klein са популярни в целия свят. Eternity е създаден като доказателство за любовта. Това е един празник за емоцията и нежността, които съществуват между мъжа и жената. Ароматът е подходящ за една изискана дама, която не се притеснява да даде израз на романтичната си същност. Този парфюм може да използвате целогодишно. Приятно опияняващ аромат, който преминава в леки флорални мотиви, ще ви обгражда през целия ден. Почувствайте всичко това с Calvin Klein Eternity.

Eternity е много успешен аромат на Calvin Klein, който е проектиран като знак на почит към брака. Вечността е химн на вечните ценности: любов, семейството и мир.
Парфюмът е класически аромат, който подхожда на много хора с различни характери и ценности. Подходящ е за всяко време  на денонощието и за всеки сезон.

Връхни нотки: мандарина, фрезия, градински чай
Сърдечни нотки: бял нарцис, бяла лилия, момина сълза, роза, жасмин
Базисни нотки: сандалово дърво, пачули, амбра, мускус.

Лансиран през 1988 година и оттогава се е превърнал в хит на парфюмния пазар, също както повечето парфюми на марката. Eternity е еднакво подходящ за напрегнат ден в офиса, за ободряваща разходка с велосипед и за почивка на слънчев плаж.

Calvin Klein e американска модна марка, стартирана от Calvin Klein в края на 1960. Марката е известна с класически стил. Днес Calvin Klein е известен по цял свят със своите дрехи, ежедневни колекции, колекции на бельо и парфюми. Логото "СК" е по-разпознаваемо като име на своята марка и краси много продукти в тяхната линия.
Седалището на компанията се намира в Ню Йорк и в момента е собственост на Филип - Ван Хаусен. Марката има огромни продажби по целия свят и вероятно ще продължава да се радва на огромен успех.

Аромата се предлага в три разфасовки - 100, 50 и 30мл. Ако пък искате да направите аромата още по-силен и неустоим, то можете да закупите и душ гел със същия аромат.

Аз лично съм пробвала парфюма веднъж. Беше ми подарък, понеже доста хора знаят, че обожавам всички парфюми на марката. Спомням си, че за онези времена, нямах по-траен аромат от него. Попиваше в кожата и дрехите ми за изключително дълго време и беше много силен аромат. Нямам идея защо не съм го купила пак, при положение, че го харесах много, но ето, това е още една идея за допълнение към коледния ми подарък.

Коментари

  1. И аз използвам този аромат от около година и много ми харесва. Бих го определила като романтичен и цветен :) Освен това е траен - в момента съм него и го усещам, въпреки че съм се пръскала сутринта :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации