Обичате ли чай?

Здравейте момичета! Днес няма да си говорим за козметика, което е малко нетипично за мен, но ще ви споделя за друга моя страст - плодовите чайове.
Като малка мразех да пия чай, а постоянно ме наливаха със всевъзможни отвари, понеже често боледувах. Това беше за кратко, докато не открих, че чайовете могат да бъдат и вкусни.
Все още не харесвам билкови чайове, затова си решавам проблема като пия само плодови с едно единствено изключение - каркадето. Казвам, че съм си решила проблема, защото според мен няма по-добро лекарство от топлата ароматна напитка.


Любимият ми чай е от каркаде. Каркаде се добива от венчелистчетата на цветето хибискус. Наричан е още червен чай. Има сладко - кисел вкус, който леко наподобява сок от боровинки.
Обожавам го и мога да го пия всеки божи ден, без значение дали е топъл или студен.


Малко повече информация за вълшебната билка:

"Растението вирее само в субтропичния климатичен пояс - в Индия, Египет, Судан и др. Цветовете и плодовете му притежават антисептично и спазмолитично действие. Изключително богат естествен източник на витамин С.
Чаят от каркаде се използва предимно като тонизираща и ободряваща напитка. Характерният му цвят се дължи на антоциановите съединения, които са мащни антиоксиданти. Може да се пие и охладен през летните месеци. "
Източник: framar.bg

Коментари

  1. Много обичам да пия чай. От няколко месеца пия почти изцяло чай. Винаги съм в търсене на нови видове и въпреки че предпочитам билковите, и на плодовите не им отказвам. Каркадето обаче май е един от малкото, които не обичам.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се присъединявам към любителките на чая :)) Точно днес си взех този на Биопрограма от снимката,много ми харесвааа,вече изпих 2 чаши :))

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Този с ягода и каркаде и на мен ми е любим. Смятам скоро да си купя и варианта с вишна и бъз. (:

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации