Любимци за Ноември

Макар да не ми е редовна практика, реших да ви покажа любимците си за този месец. Не са много, но ги използвах цял месец и определено са продукти, които заслужават а бъдат показани.


Пудра Maybelline Affinitone 24 - Тази пудра е от скоро на нашия пазар и е водоустойчива.
Матира страхотно и дълготрайно кожата. Трябваше ми пудра за чантата, която да има гъбичка и огледалце и грабнах първата, която видях в магазина, а тя пък се оказа чудесна.

Bioderma Sebium Pore Refiner - Чудесен продукт, няма какво повече да кажа за него. Повече за вълшебното кремче може да прочетете тук.

Гланц за устни Flormar - Колкото и да не ми се вярваше, че някога ще ползвам пак гланц за устни се получи точно така. Гланца е великолепен, страшно пигментиран и траен. Повече за него четете тук.

Крем за ръце с невен на Lavena - Влюбена съм в този крем. Има много глицерин и овлажнява ръцете страхотно. Цената му е левче, а прави чудеса. Аромата се задържа доста дълго и не мога да спра да си мириша ръцете.

Колкото и да не ми се вярваше, обожавам аромата на дезодоранта на Dove, предпазва страхотно от изпотяване. Имам и стика и определено ги харесвам много.

Спрейчето на Шаума се справя чудесно със заплетените ми краища. Не омазнява косата, а я прави мека и лъскава.

Коментари

Популярни публикации