Предизвиквам се!

Не съм сигурна дали искам да пиша това, нито дали изобщо ще се сбъдне, но нищо не пречи да опитам.

Предизвиквам се! Няма да купувам козметика до края на годината (или поне до Коледа).

На този етап нямам никаква нужда от никакви продукти, но пък имам много нови и неотваряни продукти, които се налага да използвам. Обещавам, че през следващия месец ще използвам колкото се може повече от наличните си продукти и няма да купувам нови.
Ще се постарая да ви държа в течение с изразходваните съкровища :)


Ако и вие сте като мен, то с радост ще приема съмишленици в това не леко начинание.

Коментари

  1. то и аз се предизвикам така всеки ден, ама... :Д

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, успех!При мен мисля, че е почти невъзможно да се получи! :Д

    ОтговорИзтриване
  3. Силно се надявам да не залитам по нови и ненужни продукти до края на годината, но не мисля, че ще ми се получи и на мен:І Така или иначе ще ми е интересно какъв ще е резултата. А да не забравяме и пинкс кутията, която няма как да избегна.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации