Обичате ли балсами за устни?

Обичате ли балсами за устни? Аз да!

В интерес на истината, използвам балсам само през студените месеци, но това в никакъв случай не значи, че използвам само един. Купувам няколко и си ги нося всичките навсякъде с мен.


Тази година ми се сториха много интересни балсамите на Nivea и реших да си взема два плодови. Исках да е нещо, което има сладко-кисел аромат и да се топи върху устните.

Балсама с ягода има страхотен аромат. Не е сладък, но го няма и онзи гаден вазелинов вкус.
Оставя устните приятно червени без да се набиват на очи. Много е мек и приятен.
Останах много приятно изненадана от него и за това реших да си купя още един, този път с дива ябълка.
Отново много хубав аромат, плодов и достатъчно силен, за да му се наслаждавам без да ме дразни. Този е малко по-сух от балсама с ягода, но също подхранва устните добре.

Въпреки, че съм доволна от тези двата, няма как да не покажа и тежката артилерия.
Балсамите, които ще видите по-долу използвам само когато устните ми са много, много напукани. Също така, понеже мъжът ми категорично отказва да го мажа с нещо, което има различен от бял цвят, използва именно тези два балсама, когато устните му се напукат. Не се смейте, той се маже чак когато вече тече кръв от устните му.

Балсамът на Eucerin използвам от миналата година, това ми е третата опаковка. Много приятен балсам с по-суха консистенция, но овлажнява идеално. Цената му е около 6 лева.

Нежна грижа е може би най-най-любимия ми балсам. Топи се като масло върху устните и ги прави много, много меки. Справя се дори със силно напукани устни. Много хора твърдят, че Нежна грижа е прост вазелин, който струва скъпо, но аз не мисля така. Използвала съм всички разновидности и вече дори не гледам коя поръчвам, просто поръчвам, защото ме е страх да остана без нея. Както споменах, използвам балсами само през зимата, но през лятото я използвам за пети и кожичките на ноктите и се справя страхотно.

Въпреки, че мисля, че 4 балсама са крайно достатъчни, за да изкарам цялата зима, сигурно ще си купя поне още 2-3, просто защото бързо ми омръзват. Нямам големи проблеми с устните си, но често зимата предпочитам да нося само балсам.

Коментари

  1. Много обичам балсамчета за устни,този на Нивеа с ягодата ми е един от любимите,а другия на Нивеа не съм го пробвала,време е да се поправя ;д
    Много съм доволна също и от балсама на Хималая с какаово масло :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации