Bioderma Sebium Pore Refiner

Здравейте момичета! Скоро не съм ви споделяла за кремовете си за лице, но преди няколко седмици открих един страхотен продукт, който си заслужава да бъде споменат.

Както знаете имам проблемна кожа и разширени пори. Дълго търсих продукти, които да ми помогнат, но единственото, с което що годе се спогодихме беше крема Нормадерм на Виши. Писала съм ви вече за него тук, и да, все още продължавам да го ползвам.


Преди няколко седмици се сдобих с Bioderma Pore Refiner, който цели да редуцира порите. Първоначално малко съжалих, че съм го купила, защото досега не го бях пробвала и не знаех как ще ми подейства. Прибрах се вкъщи, измих си лицето и се намазах. След две минути се погледнах в огледалото и реакцията ми беше "Боже! Колко е матирана....!!!".

Стягане на порите:
Порите ми определено са по-стегнати от преди. Действа ми като един матиращ флуид на Орифлейм, който ползвах миналата година, но ефекта е много по-забележителен.

Изглаждане на кожата:
Кожата ми е много по-гладка от преди. Комбинацията със Нормадерм е невероятна за моята кожа и ефекта е страхотен.

Матиране:
Дълготрайно. Определено матира моята много, много мазна кожа за доста дълго време, без да я пресушава.

Кремчето е страхотно, има страхотен ефект върху лицето ми, но разпитах няколко приятелки, които са го ползвали и всички твърдят, че трябва да го ползвам няколко месеца, за да се изчисти кожата напълно. Определено мисля да направя точно това, защото продукта ми харесва много.

Вие пробвали ли сте други продукти от тази серия? Чудя се дали да взема още някой.

Коментари

  1. Този продукт определено звучи доста добре! Чета позитивни ревюта по всички блогове
    и обещанието за свиване на порите много ме изкушава!

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей! От няколко месеца следя блога ти, но до сега не бях писала коментар. Харесва ми това, че много подробно представяш продуктите. Вчера и аз си купих този крем, но преди месец си взех мостра от аптеката и много ми хареса, кожата ми е смесена, мазна в Т-зоната, матира я и най-важното не я изсушава! Надявам се като го ползвам вече всеки ден да има ефект. ^^

    ОтговорИзтриване
  3. Пропуснах да напиша какво друго съм ползвала от серията, пак бяха мостри от аптеката, но количеството им беше достатъчно да установя кое ми харесва и кое не. Това са:

    Sébium Gel Moussant - подобен е на този на AVENE, почиства добре грима и нечистотиите, но сякаш ми се видя по-течен и предпочетох да пробвам AVENE.

    Sébium AKN и Sébium Global - тези кремове не ми харесаха, поне на моята кожа след нанасяне се белеха, даже веднъж започна много да ми щипе на лицето, Може би не трябваше да ползвам цялата серия едновременно и често.

    Sébium Sérum - слагах го върху появили се пъпки и той ги изсуши, сравнявам действието му с Hyaluspot на Vichy.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, радвам се, че ме четеш :) Двата крема, които си пробвала на марката при мен имаха същия ефект и само заради това не ги харесах.

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации