Vichy Idealia Life Serum














Осем дни за тест, това беше идеята на тези симпатични мостри на новия серум на Vichy. Ефекта обещава да се покаже след точно 8 дни и трябва да направи кожата с по-свеж тен, равномерен цвят, отпочинал вид и фини пори.

Както и да го погледнете, 8 дни са крайно недостатъчни за категорична оценка за крем за лице, но това, което ще споделя днес са абсолютно първи впечатления. По принцип, за адекватна и искрена оценка на продукт за лице лично на мен са ми необходими около 4-5 седмици ежедневна употреба.
Не мога да заявя, че крема е страхотен, да на този етап, след 8 мостри време за тест според мен е наистина страхотен, но идея си нямам как би се справил в дългосрочен план.

Аромата е същия, типичен за тази серия продукти на Vichy, който аз много харесвам. Не е силен или натрапчив, така че не се притеснявайте, че може да не ви хареса заради това.
Има перлено бял цвят, който помага за това кожата да изглежда сияйна.
Според мен е подходящ за всякакъв тип кожа, колкото и да не вярвам, че има подобни продукти. Но щом не омазнява иначе мазната ми кожа, значи би бил подходящ и за нормална и смесена (това са лично мои възприятия).
Не лепне и не оставя мазен филм. Попива изключително бързо, което му дава предимство пред много кремове и серуми, които съм пробвала. Не се получава кир ефект и е много подходящ за основа за грим. 

Тенът определено става по-равномерен, кожата на лицето ми видимо се избистри. За съжаление, за толкова малко време няма как да се отрази на порите ми и това обещание не видях никакъв ефект.

Това е един страхотен и иновативен продукт, който самата аз ще купя, не мога все още да Ви го препоръчам, но ако имате същите проблеми, които обещава да оправи, нищо не пречи да го пробвате.

Коментари

Популярни публикации