Premium Health Summer Line roll on & Summer Line Pocket

Здравейте момичета! Преди време получих няколко продукт на Premium Health Cosmetics, за които вече ви разказах в предишните си публикации. Днес е ред и на последните два продукта, които имам. Държа да ви предупредя, че в момента въобше не им е времето за ползване и аз все още не съм ги пробвала, но целта на публикацията ми е да ви запозная максимално с марката и да ви представя нейните продукти.

Сигурно във всяко семейство има поне по един член, който има проблем с насекомите, моето също е от тях. Мъжът ми е алергичен към оси, а аз съм постоянно нахапана от комари. Преди известно време работех в една фирма, която беше на 25 километра от Пловдив, в индустриалната зона на града на майка ми. Не си спомням като дете дали съм имала подобен проблем, но периода, в който работех там беше истинско мъчение в отношение на комарите. Работех през ноща (тогава имаше най-много комари), а и съм пушач и при всяко излизане се прибирах подута. Купувах продукт след продукт и нямаше спасение, дори хваления Аутан не помагаше. Искрено се надявам тези два продукта да вършат добра работа, макар сега, когато вече не работя там, отново имам същия проблем.
Двата продукта са от лятната серия на марката и са предназначени за предпазване от гадинките. Съдържат етерични масла от евкалипт.
Аромата е цитрусов, но не прекалено силен и дразнещ. През годините съм ползвала много подобни продукти, но повечето от тях имат ужасен и натрапчив аромат, от който ме боли глава, надявам се да не е така и с този продукт, когато започна да го ползвам по-продължително.

Дозичките са предназначени за еднократна употреба и лесно могат да се пренасят дори в джоб. Съдържат Алое Вера и имат консистенцията на крем.

Ролонът хидратира кожата и я предпазва. Подходящ е както за възрастни, така и за деца. Нанася се лесно. Аз много харесах опаковката на продукта, защото мразя пръскала, понеже, когато ги нанасям се омазвам цялата.

Искрено се надявам продуктите да ми бъдат от полза следващото лято и да ми помогнат в борбата с гадинките.

Коментари

Популярни публикации