Продукт на седмицата: Maybeline Colorama blush

Здравейте момичета, иска ми се да имам повече време за блога, но уви не се получава, колкото и да се опитвам. Ще се постарая всяка седмица да ви показвам по едно козметично похождение, което съм носила цяла седмица.


Доста дълго търсих руж, който да е много слабо пигментиран и в същото време забележим с просто око. Да, звучи странно, но аз исках точно такъв руж, за дните, в които просто ме мързи. Мързелът е породен от това, че трябва да бъда много прецизна при нанасянето на пигментирани ружове. Maybelline Colorama се оказа, че имат много сполучливи ружове за никакви пари и реших, че няма да изгубя нищо, ако дам скромните 5 лева за него.


Оказа се, че е страхотен и от както го имам го нося всеки ден. Има леки блестящи частички, които не се набиват на очи. Траен е, така че не се притеснявайте, че по някое време на деня ще останете без руж или пък ще стане на петна. Придава здравословна руменина и прави кожата да изглежда озарена. Завършекът е перлен и блестящ.


В общи линии, ако искате слабо пигментиран руж, който да използвате като мен в мързеливите дни, то този е идеалния.

Цена 5 лева.

Коментари

  1. Аз имам руж от същата серия и също съм много доволна от него!
    http://lilyanashopova.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Кой номер е коментираният руж

    ОтговорИзтриване
  3. кой е номерът на ружа

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации