Max Factor - Facefinity All Day Flawless 3in1

Казвала ли съм ви, че обожавам фон дьо тен-ите на Max Factor? И още как! За мен това са най-добрите фон дьо тен-и на пазара. Естествено, сигурно има и по-добри, но от различни ценови категории.

Преди време си купих поредния фон дьо тен на марката и определено изпадам в екстаз всеки път, когато се докосна до страхотното шишенце.

Max Factor - Facefinity All Day Flawless 3in1е покривен фон дьо тен, идеален за мазна кожа.


От марката обещават продукт, който съчетава в себе си три продукта - база, коректор и фон дьо тен. Има и слънцезащитен фактор 20, което е повече от прекрасно.
Завършекът е матов. Естествено, на моята кожа няма как ефекта да продължи цял ден, но матирането трае 4-5 часа, като се налага само веднъж да нанеса пудра през деня. Издръжливоста му е направо покъртителна. Когато се прибера, лицето ми сияе, все едно току що съм нанесла фон дьо тен. Няма го ужасното свличане и размазване. Има висока покривност, без да стои на черти или да има така омразния ефект на маска.

Текстурата му е средно гъста, нанася се лесно, както с ръце, така и с гъбичка. Може да се наслагва, в зависимост от това какво покритие искате.

Съвет: Нанесете продукта поне 30 минути преди да излезете, особено ако сте с много светла кожа. Дори най-светлия цвят е леко тъмен за моята призрачна кожа и се налага да престои известно време на лицето ми, след което минавам с гъбичка, за да прелея хубаво на местата, където се забелязва.

Много съм доволна и ще повторя покупката, както правя със всички фон дьо тен-и на марката.
Цена: около 25 лева.

Коментари

  1. Имах 4-5 тестера на фон дьо тена и съм съгласна с твоето мнение.Много ми хареса!Макар,че не е за моята кожа (моята е суха) пак много добре стои,а наистина е супер траен.Запазила съм си едно тестерче за по-специални случаи,хехе.

    ОтговорИзтриване
  2. Много съм му се чудила на този фдт, а отзивите за него са винаги хубави.
    Искам да попитам natural 50 ли е най-светлия цвят от гамата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, за мое огромно съжаление, това е най-светлия цвят, но пък ако не си бяла като платно би трябвало да ти пасне добре. Аз съм с много светла кожа и все пак успявам да го нанеса добре.

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора, да бяла съм, но не чак като сняг:) Ще го тествам този фдт непременно.
      Поздрави:)

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации