Golden Rose Lipsticks

Макар и повечето ми познати да мислят, че евтината козметика е долнопробна и вредна, моето мнение съвсем не е такова. Има продукти, които винаги съм купувала и ще купувам и този пост е посветен именно на такива продукти. Като малка си мечтаех да имам много червила и постоянно се мацах с тези на мама. И ето, сега имам много червила и искам да имам още повече червила, но колкото и пари да имам, нещо ме спира да харча безразборно. Ако и вие сте като мен, то непременно трябва да пробвате червилата на Golden Rose. Евтини и качествени.
Трайноста им е основното качество, което никак не е за подценяване.


Цветовете, които имам са 127 - нежно, прасковено розово и 53 - страхотно цикламено, за което постоянно получавам запитвания. Червилата са сухи, но не прекалено. Издържат доста дълго време като цвета остава наситен. Единственото, което не харесвам е аромата, макар че и в него има някакъв чар, когато бях дете всички червила миришеха така и за мен това беше един много специален аромат.



Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации