Gliss Kur Ultimate REpair mousse експресна маска за коса

От около година използвам професионална козметика за коса, но това съвсем не значи, че съм забравила и за другите марки на пазара. Има продукти, които все още ползвам и са ми много любими. Днешния е от тях. Серията на Gliss Kur Ultimate Repair познавам отдавна. Шампоана ползвах доста дълго време и бях много доволна.

Преди няколко месеца се сдобих с друг продукт от тази серия. Експресна мус-маска за коса, която се нанася като пяна за коса. Първо си мислех, че е обикновена пяна за коса, просто защото не бях дори прочела етикета в магазина. Когато се прибрах видях, че е съвсем различен продукт. Мусът е предназначен за суха и увредена коса, каквато моята не е, но винаги съм казвала, че съм склонна да сложа всичко на косата си, стига да ми харесва.


































Съдържа течен кератинов комплекс, който цели да направи косата по-мека и здрава.

Как нанасям аз?

Първо задължително трябва да се разклати, за да стане на пяна. Изпомпвам няколко пъти, за да покрия цялата коса без корените. Намазвам обилно на влажна коса, но не разресвам.
Ефекта, който получавам е гъста и плътна, много плътна коса. Пада някак тежко, което много ми допада.

Аромата е много специфичен и идентичен със всички продукти от серията. Запазва се дълго и ви препоръчвам преди да купите който и да било от продуктите да помиришете, защото ако не ви допадне съм сигурна, че това ще е поредния продукт, който сте купили просто така.

Не мога да кажа, че не омазнява косата, защото аз я мия всеки ден, но през деня нямам никакви проблеми.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Състав:

Aqua, Cetrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dipalmitoylethyl, Dimonium Chloride, Silicone Quaternium-22, Polyquaternium-69, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Ceteareth-25, Phenoxyethanol, PEG-12 Dimethicone, Lactic Acid, Sodium Methylparaben, VP/VA Copolymer, PPG-3 Myristyl Ether, Parfum, Coco-Betaine, Glycerin, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, Styrene/VP Copolymer, Alcohol denat., Citric Acid, Sodium Chloride, PEG-14M, Sodium Sulfate, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene


Цена: 10 лева

Коментари

  1. До колкото разбирам не се изплаква, така ли? Интересен продукт, трябва да се пробва, явно улеснява живота :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не се изплаква. Между другото, марката имат още два муса от различни серии за обем и още една.

    ОтговорИзтриване
  3. Не бях обръщала внимание на този продукт, но изглежда много подходящ за мен. Ще го потърся, благодаря! :-)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации