Catrice Nude eyeshadow palette

Здравейте момичета, след много, наистина много чудене се сдобих със заветнада Nude палитра на Catrice. Не ме питайте защо толкова се чудех, и аз не знам. В интерес на истината ползвам абсолютно всеки ден такива цветове и още една подобна палитра никога не би ми била излишна. Може би ме спираше факта, че за последните няколко седмици се сдобих с доста нови сенки.


Палитрата съдържа шест перлени цвята в кафявата гама, които са идеални за ежедневен грим.
Кутийката е пластмасова с прозрачен капак. Затваря се добре и има двоен апликатор.

Първия цвят е светло златисто-бежово. Не бих носила този цвят самостоятелно, но в комбинация с някой от другите се получава идеално.

Вторият цвят е малко по-тъмно розово-бежово. Него го нося самостоятелно и в кобинация. Когато искам да изглеждам съвсем Nude, използвам само него.

Третия цвят е така модерното Taupe, от което винаги имаме нужда. Много хубав лилаво-бежов цвят.

Четвъртия цвят е типичния Nude цвят, чисто бежово.

Петия цвят е тъмно Taupe, също много подходящо за самостоятелно носене.

Последния цвят е тъмно кафяво. Тук е момента да спомена, че не обичам да нося матови, кафяви сенки. Не ми отиват и не се харесвам. Последния цвят от тази палитра е перлен и много красив, не много тъмен и подходящ за ежедневен грим.


Трайноста с базата на марката е цял ден. Моите клепачи са мазни и от всички сенки, които имам, тези се нареждат в категорията трайни. Палитрата е хубава и е доста бюджетен вариант за тези, които имат нужда от базови цветове за ежедневен грим.

Коментари

Популярни публикации