Мили Дядо Коледа...

"Мили Дядо Коледа,

като малка те чаках с нетърпение всяка година, тръпнеща от вълнение да видя поредната кукла Барби, но сега въпреки, че вече съм голяма, аз все още вярвам в твоята магия.
Цяла година работих здраво и мисля, че заслужавам да бъда ощастливена по някакъв начин."

Здравейте, момичета! Макар и рано, мисля, че е време вече да пишем писмата си до добрия старец. Като малка обикновенно пишех "Мили Дядо Коледа, нямаш си представа колко слушах през цялата година!". Сега не съм сигурна дали съм слушала, но съм сигурна, че имам не много голям списък със желания.
На първо място, което е и най-силното ми, изгарящо ме всеки ден желание, ще поставя нещо, което съвсем не е материално, не се нуждае от пари или кой знае какви усилия, просто толкова много го искам, че не мога да спра да се моля за него. Естествено, за съжаление, макар и отраснала в интернет, не мисля, че е редно да споделям точно това мое желание, но съм сигурна, че добрия старец знае какво е то.
Мили Дядо Коледа, готова съм да се откажа от всички подаръци в името на този!

Мили Дядо Коледа (мило ми мъжленце), искам кола! Не много скъпа, но искам да е само моя :)

Мили Дядо Коледа, искам си любимата спирала:
















Мили Дядо Коледа, искам Esteе Lauder Idealist:

















Мили Дядо Коледа, искам Sleek Flamingo:

















Мили Дядо Коледа, искам Sleek Original:

















Мили Дядо Коледа, както сам виждаш, желанията ми не са никак много. Ще те чакам в Коледната нощ, както правя всяка година :)

Коментари

Популярни публикации