Bioderma Hydrabio Legere

Здравейте момичета, от няколко месеца използвам продуктите от серията Hydrabio на Bioderma и ми се отразяват повече от прекрасно. Вече имам няколко публикации посветени на тази серия и днес ще ви покажа още един продукт от нея.

Bioderma Hydrabio Legere е хидратиращ крем с много лека текстура. Подходящ е за чувствителна и дехидратирана кожа.


Обещания:

Bioderma Hydrabio Legere (подхранващ крем за лице) е хипоалергенен и некомедогенен продукт, който подхранва и трайно хидратира кожата в дълбочина. Неговите високи качества се дължат на активния му комплекс от съставки. Те стимулират кожния клетъчен капацитет и активират естествения процес на хидратиране на кожата; спомагат задържането на вода в повърхностните й слоеве.
  • Ежедневен подхранващ крем за лице.
  • За нормална до комбинирана, дехидратирана и чувствителна кожа.
  • Активна съставка - патентован комплекс Aquagenium.
  • Съдържа още Рамноза, екстракт от Райска ябълка, екстракт от водорасли Ламинария, фруктоолигозахариди.
  • Активира естествените овлажняващи механизми на кожата.
  • Хидратира и успокоява кожата.
  • Възвръща комфорта, мекотата и блясъка.
  • Бутилка с помпичка за прецизно и икономично дозиране.
  • Некомедоногенен.
  • Без оцветители и консерванти.
  • Хипоалергенен.
  • Отлична поносимост.
Кремът е в много удобна опаковка с прекрасна помпичка. Консистенцията му е доста течна, което позволява лесното разнасяне.

Има нежен аромат, както всички останали продукти от серията, който не се задържа дълго, но и не дразни. Наистина хидратира кожата, но определено не мисля, че е подходящ за много мазна кожа, да, по описание е за нормална до комбинирана, и аз не знам защо го купих, при положение, че знам, че няма да си паснем. Въпреки всичко, мисля, че зимата е идеалния сезон за подобни кремове като допълнителна грижа за мазната кожа. Ползвам го вечер, като нанасям обилно на цялото лице, без Т зоната. На сутринта кожата е мека и хидратирана. Определено се усеща огромна разлика, крема не е тежък и лепкав, както повечето подобни продукти. Попива бързо, без да оставя кожата лъскава, този проблем при мен идва след известно време, а не веднага след нанасяне.

Макар и да не си допаднахме, смело препоръчвам крема на всички с нормална кожа, които имат нужда от хидратация след дългото, ужасно горещо лято.

Цена 30лв за 50мл продукт.

Коментари

  1. На мен ми пасна, а съм с комбинирана кожа и лятото си паснахме най-вече. Впечатлена съм до толкова, че е следващият крем за хидратация, който ще купя, а и наистина идват студени дни ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Смело ти препоръчвам и серума от същата серия, страхотен е :)

      Изтриване
  2. Имах тестер на крема и въпреки, че съм с мазна кожа ми допадна. И аз го ползвах вечер, но върху цялото лице и при мен кожата веднага попиваше крема. Все още се чудя дали да си го купя. Засега се доверявам на зелената серия за проблемна кожа на Биодерма и съм повече от доволна :)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации