Avon прахообразна пудра

Здравейте момичета, преди няколко седмици се сдобих с прахообразната пудра на Avon, която съм имала преди няколко години и си спомням много добре, колко много не ми хареса. Може би, това се дължеше на факта, че нямах почти никакъв опит с подобни продукти, и всяко усилие да я нанеса върху лицето си се оказваше направо мъчение.
Сега, когато имам доста повече опит с този тип продукти, реших да я поръчам отново и да видя какво толкова не ми е харесало в нея.


Пудрата идва в пластмасов буркан, който се затваря с капачка с винт, спомням си, че на предната пудра, бях счупила капачката още докато я отварях и силно се надявам да не се получи така и с тази.

При отварянето се виждат няколко дупчици, от които би следвало да излезе продукта. Искам да Ви обърна внимание, че върху тези дупчици има много тънко предпазно фолио, което трябва да се махне.

От Avon са се постарали и са сложили тампон за пудрата, който е много мек и удобен за нанасяне, но за съжаление поема твърде много продукт, което мен не ме притеснява, но за някои хора би било проблем.

Самата пудра не е кой знае колко необходим и впечатляващ продукт. Средно до силно покривна, след нанасяне изглежда добре, но след няколко часа се свлича и ставам на петна.
Нанася се изключително трудно, защото изкарването на самия продукт е много трудно.
Ако по някаква случайност успея да се справя, то усещането след това върху лицето не е никак приятно, стои тежко.
 
Не знам дали и как ще изразходвам тази пудра, може би ще я подаря или по-вероятно ще я изхвърля, но преди това ще й дам още няколко шанса, наистина се надявам да й намеря някакво приложение, защото не обичам да хвърлям козметика. Харесвам продуктите на Avon, но този определено ме разочарова. Другата прахообразна пудра на марката е в пъти по-добра и скоро мисля да поръчам нея, ако не намеря добра прахообразна пудра на друга марка.

Коментари

Популярни публикации