Avene Cleanance Gel

Avene имат страхотна оферта! Всъщност не съм сигурна дали още може да се намери във всички аптеки, в които предлагат марката, но нищо не пречи да потърсите.
Имам много мазна кожа и отдавна търся варианти за справяне с проблема. Минала съм през много гелове за лице, но за съжаление тези, от които останах доволна се броят на пръстите на едната ми ръка. Та, ако имате мазна кожа и търсите измиващ гел, който да не изсушава прекомерено и да не дразни кожата ви, то може да опитате гела на Avene Cleanance.
Има хубав, цветен аромат. Цвета му е син, но не се плашете, няма да посинеете :)
Опаковката е много интересна, когато се завърти капачката се открива малък отвор, от който излиза продукта. Гелът е предназначен за чувствителна и мазна кожа, което предполага, че не дразни тези типове кожа. Не съдържа сапун и парабени.
Изключително икономичен продукт. Опаковката отгоре ползвам от цял месец, всеки ден, сутрин и вечер и количеството, което е останало е повече от половината.

Единствения недостатък според мен, е че е прекалено течен, според мен трябва да бъде една идея по-гъст, защото когато го нанасям се стича по ръцете ми.
Описание на продукта:
Avène Cleanance - почистващ гел без сапун е предназначен за млада проблематична кожа, която е мазна и има тенденция за образуване на разлики.
Той е хипоалегренен, некомедогенен, обогатен с термална вода Avène.
Съвършнно почиства и освежава кожата. Ефект: почиства и освежава кожата

Състав: термална вода Avene Вид кожа: Подходящ за проблемна, мазна кожа с несъвършенства.

Начин за нанасяне: Образувайте пяна и нанесете върху влажна кожа, след това масажирайте и изплакнете. Използвайте сутрин и вечер.


Серията Cleanance е специално разработена за мазна и акнеична кожа. Продуктите съдържат съставки за нежно почистване и грижа,съобразени със спецификите на този тип кожа.
- Намаляват образуването на себум.
- Успокояват раздразненията.
- Кожата е свежа и матирана.

В серията може да откриете следните продукти:
-Почистваща вода
-Почистващ крем
-Матиращ лосион
-Себорегулираща матираща емулсия
-Гел крем
-Ексфолираща абсорбираща маска
-Грижа за локални несъвършенства
-Хидратиращ-успокояващ крем
-Грижа при проблемна кожа

Според мен цялата серия е страхотна грижа за мазната кожа. Използвам и маската за лице и съм страшно доволна.

Коментари

Популярни публикации