Есенни Must have products

Здравейте момичета, най-накрая стана хладно и аз се чувствам в разцвета на силите си. За мен есента и зимата са най-най-страхотните сезони, пълни с цветове и емоции. Колкото и красива да е есента, вече е време да помислим за по-сериозната козметика. Лятото позволява използването на минимално количество продукти, но студа не.




В тази публикация ще ви покажа няколко предложения за хидратация, макар и хидратацията да е задължителна през цялата година, често забравяме за нея и през есента лицето има нужда от ударни дози продукти.

Всички продукти, които ще ви бъдат препоръчани в тази публикация са лично изпробвани от мен.

Цалата хидратираща гама на Bioderma е страхотна. В момента ползвам доста от продуктите и съм възхитена. Хидратират кожата в дълбочина без да я омазняват допълнително.

Кремовете за ръце на Dove са ми много любими от скоро. Имам вече три броя и не смятам да ги заменям скоро за нищо друго. Попиват бързо и оставят кожата мека и хидратирана.


Няма как да минем без нещо, което да напомня за лятото. Тази серия се оказа много сполучлива откъм хидратация. Маслото за тяло овлажнява страхотно кожата и ще бъде идеално за по-студените месеци, когато тялото има нужда от допълнително овлажняване. Аромата се запзва достатъчно дълго, но не е силен и не дразни.

На последно място слагам любимия си есенен парфюм. Ако харесвате тежки и сладникави аромати, то този много бързо ще ви стане фаворит за студените месеци.

Коментари

Популярни публикации