Avon Berry Love

Както знаете, много харесвам четворните сенки на Avon, които вече са в съвсем нови опаковки. Първата ми мисъл беше "Жалко, бяха страхотни, сега ги развалиха и повече няма да са ми любимите сенки, както обикновено става с повечето продукти!". И добре, че не се оказах права. От страх поръчах само една палира, не защото нямам сенки, а от чисто любопитство.



От Avon обещават подобрена формула със по-наситени и по-трайни цветове, които не се размават. Забележете, че всички нюанси са номерирани, което ги прави идеални за начинаещите дами, които все още не умеят да боравят със сенки.

Новата кутийка е също толкова добра, колкото старите. Затваря се плътно, има голямо огледалце и удобен апликатор. Казвам ви, това за мен са най-най-добрите палитри за пътуване и разнасяне в чантата.

Сенките, които аз поръчах са в цвят Berry Love, нежни розови нюанси, идеални за ежедневен грим.

Номер 1 е светло бежово, хубав цвят с леки блестящи частици, които на окото не се забелязват. Покривност 5/6

Номер 2 е бебешко розово, отново с леки блестящи частици, които се забелзват. Цветът е добре пигментиран и стои много приятно на окото.

Номер 3 е много красиво златисто, този цвят ми харесва най-много. Перфектен е за самостоятелно носене, покривен и някак изящен.

Номер 4 е наситено тъмно кафяво с лилав отенък, което е матово и силно пигментирано.

Определено ще поръчам още от тези палитри, защото за цената си от 10лева са страхотни.

Коментари

  1. И аз ги харесвам тези палитри, наистина са много удобни при пътуване! Новите все още не съм ги пробвала, но след твоя пост определено ме заинтригуваха :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мен старите сенки,които са кръгли въобще не ми харесват.Скоро си взех единични,които са като печени-при тях пигментацията им е също почти нулева,не знам аз ли имам големи очаквания или просто са такива.Сега съм си поръчала от серията им luxe мисля че беше и се надявам там положението да е по-различно.
    Поздрави! :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации