Интензивна маска - флуид 3 IN 1 TURNAROUND MIRACLE от Syoss

Здравейте момичета, съвсем наскоро се запознах с един много нов продукт на Syoss, които много харесвам като марка и почти всички продукти се отразяват страхотна на косата ми.


В интерес на истината, купих този продукт, защото си мислех, че е крем за коса, който се нанася след измиване, без да се отмива, но когато се прибрах вкъщи се оказа, че продукта е маска за коса. Не останах разочарована, напротив, тъкмо ми трябваше нова маска.

Ето какво споделят от стилистите на марката:

  • Mаска за интензивна грижа и прецизна корекция на уврежданията
  • Нашите експерти прероръчват 3 начина на употреба:
  1. Тайната на фризьорите преди измиване: Масажирайте в косата преди измиване за 100% възстановяване и 0% утежняване.
  2. Ритуал след измиване: След измиване нежно масажирайте в косата и отмийте за интензивна грижа против увреждания и до 95% по-малко цъфтящи краища.
  3. Нанасяне за през нощта: Оставете за през нощта за 8-часов разкрасяващ сън и 100% дълбока регенерация на най-тежките увреждания.

Досега съм я използвала само по първите два начина, защото мисля, че ще ми омазни много косата. Макар и мазна, косата ми е изтощена след лятото и има нужда от грижа.

Продукта е в удобна опаковка, с помпичка, която с три изпомвания изкарва точното количество за дългата ми коса. Има приятен аромат, който обаче изчезва бързо. Консистенцията е като на гъст крем, но не утежнява косата.

Ефекта от маската е доста добър, като се има предвид, че я използвам всеки ден от както я имам. Нанасям след като съм измила със шампоан и оставям да подейства 5 минути, след което отмивам обилно. Косата става по-жива и някак по-жилава. Приглажда без да сплесква.

Интересен продукт на ниска цена. Не е нещо, което е must have, но нищо не пречи да опитате.

Цена 5 лева за 200 мл продукт.



Коментари

Популярни публикации